כלים של משתמש

כלים של אתר


תקלות_וקבלת_עזרה_מצוות_התמיכה

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
הגירסה האחרונה הגירסה הבאה בשני הצדדים
תקלות_וקבלת_עזרה_מצוות_התמיכה [2011/10/24 11:11]
techdesk [צוות נפרד לכל קורס]
תקלות_וקבלת_עזרה_מצוות_התמיכה [2011/10/24 11:12]
techdesk [פניות שלא בתחום האחריות]
שורה 164: שורה 164:
  
 ====פניות שלא בתחום האחריות==== ====פניות שלא בתחום האחריות====
-  * פניות שאינם קשורים לתכני הלימוד יופנו לצוות [[#​תמיכה הטכנית]] או [[#​מתרגל אחראי|למתרגל האחראי]], ​כפי הענין. +  * פניות שאינן קשורות לתכני הלימוד יופנו לצוות [[#התמיכה הטכנית]] או [[#​מתרגל אחראי|למתרגל האחראי]], ​לפי הענין. 
-  * פניות כלליות בנושאים הנלמשים בקורס - יש להפנות למרצים ולמתרגלים במסגרת שעות הקבלה והסדנאות.+  * פניות כלליות בנושאים הנלמדים בקורס - יש להפנות למרצים ולמתרגלים במסגרת שעות הקבלה והסדנאות.
   * עקב הצורך להעביר את הבקשות - זמן ההמתנה לקבלת מענה מתאים ארוכה יותר.   * עקב הצורך להעביר את הבקשות - זמן ההמתנה לקבלת מענה מתאים ארוכה יותר.
  
תקלות_וקבלת_עזרה_מצוות_התמיכה.txt · מועד השינוי האחרון: 2011/10/24 11:12 על ידי techdesk