כלים של משתמש

כלים של אתר


שאלות_בנושא_חשבונות_והכניסה_למערכת

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
שאלות_בנושא_חשבונות_והכניסה_למערכת [2011/10/24 11:16]
techdesk [נכנסת למערכת ואינני מצליח להיכנס לשאלות. מה עלי לעשות?]
שאלות_בנושא_חשבונות_והכניסה_למערכת [2011/10/24 11:18] (הגרסה הנוכחית)
techdesk [פתחתי חשבון בקורס מקביל. מה עלי לעשות?]
שורה 34: שורה 34:
  
   - בדוק אם קיים חשבון קיים בקורס הנכון.   - בדוק אם קיים חשבון קיים בקורס הנכון.
-  - במידה והחשבון חסום, פנה לצוות [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה#​תמיכה הטכנית]] שיפתחו את החסימה ושיסגרו את החשבון בקורס השגוי. +  - במידה והחשבון חסום, פנה לצוות [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה#​התמיכה הטכנית]] שיפתח את החסימה ושיסגור את החשבון בקורס השגוי. 
-  - במידה והצלחת לקורס הנכון, הודע לצוות [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה#​תמיכה הטכנית]] על מנת שיסגרו את החשבון בקורס השגוי. +  - במידה והחשבון החדש הוא בקורס הנכון, הודע לצוות [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה#​התמיכה הטכנית]] על מנת שיסגרו את החשבון בקורס השגוי. 
-  - במידה ויש צורך להעביר ציונים מקורס לקורס, ​ראה ​ראה [[חשבונות וסיסמאות#​מעבר בין קורסים]]. שים לב להערות שם!+  - במידה ויש צורך להעביר ציונים מקורס לקורס, ראה [[חשבונות וסיסמאות#​מעבר בין קורסים]]. שים לב להערות שם!
  
 =====נכנסתי למערכת ואינני מצליח להיכנס לשאלות. מה עלי לעשות?​===== =====נכנסתי למערכת ואינני מצליח להיכנס לשאלות. מה עלי לעשות?​=====
שאלות_בנושא_חשבונות_והכניסה_למערכת.txt · מועד השינוי האחרון: 2011/10/24 11:18 על ידי techdesk