כלים של משתמש

כלים של אתר


השאלות_אינן_נפתחות

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
הגירסה הבאה
הגירסה הקודמת
השאלות_אינן_נפתחות [2014/11/19 12:18]
techdesk Added section about Internet Rimon, etc
השאלות_אינן_נפתחות [2020/05/04 09:40]
techdesk [החלון הקופץ נשאר כולו אפור או סרגל הטעינה הכחול נתקע] - Triple-C special comment
שורה 102: שורה 102:
 ---- ----
  
-====החלון הקופץ נשאר כולו אדום====+=====החלון הקופץ נשאר כולו אדום=====
   * הרקע האדום לחלון הקופץ נקבע על מנת לאפשר זיהוי תקלות בהפעלת Java.   * הרקע האדום לחלון הקופץ נקבע על מנת לאפשר זיהוי תקלות בהפעלת Java.
   * במידה ו- Java אינו מותקן, או שקיימת תקלה בהתקנה,​ או שהפעלת Java חסומה על ידי הגדרות במחשב, החלון הקופץ ישאר אדום.   * במידה ו- Java אינו מותקן, או שקיימת תקלה בהתקנה,​ או שהפעלת Java חסומה על ידי הגדרות במחשב, החלון הקופץ ישאר אדום.
שורה 128: שורה 128:
     - בעית גישה של התוכנה לשרת:     - בעית גישה של התוכנה לשרת:
       * ראה: [[הכנת המחשב לקראת העבודה במתנט#​גישה ל- port 4178 בשרת]].       * ראה: [[הכנת המחשב לקראת העבודה במתנט#​גישה ל- port 4178 בשרת]].
 +    - ספק אינטרנט מפריע לתקשורת בין התוכנה לשרת:
 +      * מספר משתמשים של חברת Triple-C אינם מצליחים לפתוח הרבה שאלות, אך מצליחים דרך ספקי אינטרנט אחרים, וכן דרך נקודה חמה של הטלפון הנייד. כנראה ספק האינטרנט מפריע לתקשורת בין המחשב לשrת המתנט. משתמשים של ספק זו טרם הצליחו לגרום לספק לבדוק ולתקן את הבעיה. הפתרון המוצע הוא להתחבר דרך ספק אינטרנט אחר.
     - עותק משובש של סרגל המתנט במטמון (cache) של ה- Java.     - עותק משובש של סרגל המתנט במטמון (cache) של ה- Java.
       * ראה: [[#סרגל מתנט משובש]]       * ראה: [[#סרגל מתנט משובש]]
השאלות_אינן_נפתחות.txt · מועד השינוי האחרון: 2020/05/04 09:40 על ידי techdesk