כלים של משתמש

כלים של אתר


המלצות_לעבודה_עם_המערכת

הבדלים

כאן מוצגים ההבדלים בין הגרסה שנבחרה והגרסה הנוכחית של הדף.

קישור לתצוגה השוואה זו

גירסה קודמת בשני הצדדים הגירסה הקודמת
המלצות_לעבודה_עם_המערכת [2011/08/17 22:31]
techdesk [המלצות כלליות]
המלצות_לעבודה_עם_המערכת [2011/08/17 22:34]
techdesk [המלצות בקשר לקבלת תמיכה]
שורה 17: שורה 17:
     - אי-הבנה של החומר הנלמד - בעניין זה, יש לפנות למתרגלים בסדנה או למרצים בשעות הקבלה.     - אי-הבנה של החומר הנלמד - בעניין זה, יש לפנות למתרגלים בסדנה או למרצים בשעות הקבלה.
     - אי הקפדה על כללי העבודה במערכת בכלל, וכללי הכתיבה המתמטית בפרט. ​     - אי הקפדה על כללי העבודה במערכת בכלל, וכללי הכתיבה המתמטית בפרט. ​
-      * העזר קודם באתר זה. +      * העזרו קודם באתר זה. 
-      * בפרט, עיין ב[[כללי הכתיבה המתמטית במערכת]].+      * בפרט, עיינו ב[[כללי הכתיבה המתמטית במערכת]].
   - הקפידו להפנות את בקשתכם לכתובת המתאימה:​ בעיות שעוסקות בתוכן (תשובות) הפנו לתמיכה **מתמטית**,​ ובעיות הקשורות בעבודה עם המערכת הפנו לתמיכה **טכנית**.   - הקפידו להפנות את בקשתכם לכתובת המתאימה:​ בעיות שעוסקות בתוכן (תשובות) הפנו לתמיכה **מתמטית**,​ ובעיות הקשורות בעבודה עם המערכת הפנו לתמיכה **טכנית**.
     * כך, תקצרו את משך הזמן הנדרש למתן מענה לבקשתכם.     * כך, תקצרו את משך הזמן הנדרש למתן מענה לבקשתכם.
-    * ראה+    * ראו
       * [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה]]       * [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה]]
       * [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה#​מדיניות זמן תגובה]]       * [[תקלות וקבלת עזרה מצוות התמיכה#​מדיניות זמן תגובה]]
-  * צוות התמיכה של המתנט **אינם** אחראים לתת סיוע בהבנת החמומר בקורס. פניות כאלו יש לנתב **לצוות הקורס** (מרצים ומתרגלים) בשעות הקבלה ובסדנאות.+  * צוות התמיכה של המתנט **אינו** אחראי לתת סיוע בהבנת החומר בקורס. פניות כאלו יש לנתב **לצוות הקורס** (מרצים ומתרגלים) בשעות הקבלה ובסדנאות.
   - עזרו לאנשי התמיכה לעזור לכם, ובכל פנייה למערכת התמיכה,​ ציינו במפורש:​   - עזרו לאנשי התמיכה לעזור לכם, ובכל פנייה למערכת התמיכה,​ ציינו במפורש:​
     * פרטים אישיים:​ מספר סטודנט,​ ומספר הקורס.     * פרטים אישיים:​ מספר סטודנט,​ ומספר הקורס.
     * נתוני השאלה: ​ מספר הגליון,​ מספר השאלה.     * נתוני השאלה: ​ מספר הגליון,​ מספר השאלה.
-    * התשובות שרשמת:  +    * התשובות שרשמתם:  
-      * בעיקר כאשר ניתן הודעת שגיאה באנגלית,​ התשובות לא נשמרות במערכת.+      * בעיקר כאשר ניתנת הודעת שגיאה באנגלית,​ התשובות לא נשמרות במערכת.
         * ראו: [[פיענוח הודעות שגיאה של המערכת]]         * ראו: [[פיענוח הודעות שגיאה של המערכת]]
-      * וכן, כאשר לא קיבלת משוב בכלל מהמערכת. +      * וכן, כאשר לא קיבלתם משוב בכלל מהמערכת. 
-      * אם קיבלת ציון - סימן שהתשובות נקלטו ונשמרו.+      * אם קיבלתם ציון - סימן שהתשובות נקלטו ונשמרו.
     * ההודעה שקיבלת מהמערכת.     * ההודעה שקיבלת מהמערכת.
   - זכרו כי אנשי התמיכה הם בני אדם, ועמלים לעזור לסטודנטים כמיטב יכולתם.   - זכרו כי אנשי התמיכה הם בני אדם, ועמלים לעזור לסטודנטים כמיטב יכולתם.
     * אל תצפו לתשובות מיידיות,​ או למענה מהיר בשעות הקטנות של הלילה או במהלך סוף השבוע. ​     * אל תצפו לתשובות מיידיות,​ או למענה מהיר בשעות הקטנות של הלילה או במהלך סוף השבוע. ​
     * המנעו מסגנון חצוף ותוקפני. פניות לא מנומסות יקבלו מענה הולם.     * המנעו מסגנון חצוף ותוקפני. פניות לא מנומסות יקבלו מענה הולם.
המלצות_לעבודה_עם_המערכת.txt · מועד השינוי האחרון: 2011/08/17 22:34 על ידי techdesk