כלים של משתמש

כלים של אתר


המלצות_לעבודה_עם_המערכת

המלצות לעבודה עם המערכת

המלצות כלליות

  1. קראו היטב את השאלות.
  2. למדו את כללי הכתיבה המתמטית במערכת, והעזרו בשיעור ההכנה הראשון היכרות עם MathNet כדי להתרגל לצורת העבודה עם המערכת.
  3. זכרו כי כל סטודנט מקבל נתונים שונים, ולכן סטודנטים שונים מקבלים תשובות שונות.
  4. העזרו באפשרות להדפסה, ופתרו את השאלות לפני הגשת תשובות באמצעות המערכת.
  5. לרשותכם מספר נסיונות לפתרון כל שאלה (בדרך כלל 4 לשאלות שיעורי בית), השתמשו בהם בתבונה והמנעו מניחושים.
  6. השתדלו להגיש את שעורי הבית מוקדם ככל האפשר, והמנעו מהגשה ברגע האחרון.
    1. קחו בחשבון את הזמן הנדרש לקבלת מענה מצוות התמיכה, במדה ותזדקקו לו – אל תצפו כי המענה יגיע לפני מועד ההגשה, אם שלחתם את בקשתכם ביום האחרון או אפילו יום לפני. ראו מדיניות זמן תגובה.
    2. זכרו כי המערכת עמוסה לקראת מועדי ההגשה, ולכן היא אטית יותר.
    3. זכרו כי תרגיל שהוגש דקה אחת אחרי מועד ההגשה נחשב כתרגיל שהוגש באיחור, ולכן ציונו לא יירשם.

המלצות בקשר לקבלת תמיכה

  1. בדקו את עצמכם לפני שאתם פונים למערכת התמיכה, מאחר שמרבית הבעיות שבהן נתקלים הסטודנטים מקורן ב:
    1. אי-הבנה של החומר הנלמד - בעניין זה, יש לפנות למתרגלים בסדנה או למרצים בשעות הקבלה.
    2. אי הקפדה על כללי העבודה במערכת בכלל, וכללי הכתיבה המתמטית בפרט.
  2. הקפידו להפנות את בקשתכם לכתובת המתאימה: בעיות שעוסקות בתוכן (תשובות) הפנו לתמיכה מתמטית, ובעיות הקשורות בעבודה עם המערכת הפנו לתמיכה טכנית.
  • צוות התמיכה של המתנט אינו אחראי לתת סיוע בהבנת החומר בקורס. פניות כאלו יש לנתב לצוות הקורס (מרצים ומתרגלים) בשעות הקבלה ובסדנאות.
  1. עזרו לאנשי התמיכה לעזור לכם, ובכל פנייה למערכת התמיכה, ציינו במפורש:
    • פרטים אישיים: מספר סטודנט, ומספר הקורס.
    • נתוני השאלה: מספר הגליון, מספר השאלה.
    • התשובות שרשמתם:
      • בעיקר כאשר ניתנת הודעת שגיאה באנגלית, התשובות לא נשמרות במערכת.
      • וכן, כאשר לא קיבלתם משוב בכלל מהמערכת.
      • אם קיבלתם ציון - סימן שהתשובות נקלטו ונשמרו.
    • ההודעה שקיבלת מהמערכת.
  2. זכרו כי אנשי התמיכה הם בני אדם, ועמלים לעזור לסטודנטים כמיטב יכולתם.
    • אל תצפו לתשובות מיידיות, או למענה מהיר בשעות הקטנות של הלילה או במהלך סוף השבוע.
    • המנעו מסגנון חצוף ותוקפני. פניות לא מנומסות יקבלו מענה הולם.
המלצות_לעבודה_עם_המערכת.txt · מועד השינוי האחרון: 2011/08/17 22:34 על ידי techdesk